Vásárlói vélemények

Kolozsváry Istvánné írta: Örömmel vettem kézhez az igényesen csomagolt natúrpárnákat. Finom illatukkal, különleges huzatukkal elégedett vagyok. Bízom benne, hogy nem csak számomra, de beteg férjemnek, és hosszú utazás előtt álló családtagjaimnak is hasznosnak bizonyulnak. Szép kivitelük miatt ajándéknak kiválóan alkalmasak. Korábban sokat olvastam a tönkölypelyva egészségre gyakorolt pozitív hatásáról, de a kereskedelemben eddig nem találkoztam vele. Nagyon jó kezdeményezésnek tartom, hogy a Maria Treben patikája forgalmazza.

Még több

Szállítási feltételek

  • A megrendelt termékeket az Eladó futárszolgálat közreműködésével a Vevő által megadott címre kiszállítja, illetve azok az Eladó székhelyén személyesen, előre egyeztetett időpontban átvehetőek. Az Üzemeltető nem tart fenn ügyfélszolgálatot, a személyes átvétel esetén minden esetben szükséges előzetesen időpontot egyeztetni. Személyes átvétel esetén a csomagot az Üzemeltető megbízottja adja át a Partnernek. Személyes átvétel esetén az átvétel legkorábbi és legkésőbbi időpontjáról (amely időpontig az Eladó vállalja a megrendelt termékek készleten tartását), valamint az Eladó napközbeni elérhetőségének időpontjáról az Eladó a megrendelést visszaigazoló telefonos egyeztetés alkalmával tájékoztatja a Vevőt. Az Eladó üzlethelyiséget és ügyfélszolgálatot nem tart fenn.
  • A futárszolgálat közreműködésével kiszállított rendeléseket a Webáruház általában 1-10 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.
  • A Vevő köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag és a termék sértetlenségét, darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Mennyiségi hiány vagy sérült csomagolás, termék esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hiányt vagy hibákat. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában a Webáruház semmilyen mennyiségi vagy sérüléssel kapcsolatos reklamációt nem fogad el, ez alól kivétel, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.
  • Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A kiszállítás munkanaponként 9-17 óra között történik. A vásárló köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. A sikertelen kiszállítást követően az Üzemeltető a megrendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.
  • A futárszolgálat közreműködésével történő kiszállítás esetén a Vevő a termékek vételárán felül a kiszállítási díjat is köteles megfizetni. Az adott megrendelés után fizetendő kiszállítási díj összege mindig a konkrét megrendelésnél kerül feltüntetésre.
  • A termék vételárának és szállítási költségének kifizetése „utánvéttel” vagy személyes átvétel esetén készpénzes fizetéssel történik. Utánvét esetén a futár kizárólag készpénzt fogad el.
  • A kiszállítást a GLS Futárszolgálat végzi.

Lap tetejére