Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. A Google és a Facebook sütikkel elemzi a honlap forgalmát, és szabja személyre a hirdetéseket. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. További információ

Vásárlói vélemények

Kolozsváry Istvánné írta: Örömmel vettem kézhez az igényesen csomagolt natúrpárnákat. Finom illatukkal, különleges huzatukkal elégedett vagyok. Bízom benne, hogy nem csak számomra, de beteg férjemnek, és hosszú utazás előtt álló családtagjaimnak is hasznosnak bizonyulnak. Szép kivitelük miatt ajándéknak kiválóan alkalmasak. Korábban sokat olvastam a tönkölypelyva egészségre gyakorolt pozitív hatásáról, de a kereskedelemben eddig nem találkoztam vele. Nagyon jó kezdeményezésnek tartom, hogy a Maria Treben patikája forgalmazza.

Még több

Blog / Édes álmok 2017. Április 28. 15:35

Címkék: egészség, gyógynövények

A nyugodt, egészséges alvás nem csak azért fontos, hogy másnap, dolgunk közepette ne szenderüljünk álomba: kihat minden életfunkcióra, a teljesítményre és a kedélyállapotra is.
Ha nem alszunk eleget és megfelelő minőségben, az olyan súlyos következményekkel járhat, mint például:
- Felgyorsul az öregedés
- Megnövekszik a stroke kockázata
- Agykárosodás, különböző krónikus betegségek alakulhatnak ki

Mit tehetünk azért, hogy alvásunk tényleg pihentető és egészséges legyen?
Van néhány jó tanácsunk:
- Elalvás előtt egy órával már ne dolgozzunk, ne sportoljunk. Helyette próbáljunk meg nyugodt környezetet teremteni magunk körül.
- A hálószobát szellőztessük ki, töltsük meg friss levegővel. A szoba ne legyen túl meleg, de hideg sem.
- Lehetőleg ne tartsunk alvás közben a közvetlen közelünkben elektronikus eszközöket.
- Igyunk lefekvés előtt citromfű-, vagy levendula teát.
- Próbáljunk meg egy betartható esti rutint kialakítani és igyekezzünk mindig azonos időben nyugovóra térni.
- Fontos, hogy a fejünk, nyakunk jól meg legyen támasztva, jó minőségű párnával.
- A háló ruhánk legyen kényelmes, természetes anyagú.
Elalvás előtt próbáljunk meg az elmúlt nap, hét pozitív történéseire gondolni, még ha nehézségek sora is vár ránk reggel. Kipihenten mindent sokkal könnyebb megoldani.
És a végére egy megszívlelendő gondolat:
Ne feledd, a sikeres másnap kulcsa mindig az előző éjszaka pihentető alvásában rejlik!

 Fülöp-Szentgyörgyi Viktória

 

 

 

Vissza az előző oldalra