Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében.

Kérjük, engedélyezze a látogatáselemzést („analizáló”), hogy hatékonyabban tudjuk fejleszteni szolgáltatásunk, illetve engedélyezheti az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató („marketing”) sütiket is. Amennyiben a későbbiekben mégsem szeretne a http://www.mariatrebenpatikaja.hu/ weboldalunkról sütiket fogadni, akkor használhatja ezt az eszközt arra, hogy kikapcsolja a választott kategóriákat.

Tájékoztatjuk, hogy a választás eltárolásához egy cookie-t kell használnunk, hogy legközelebb is emlékezzünk, ha ebben a böngészőben nyitja meg weboldalunkat.

Az alábbiakban szabályozhatja a sütiket:

  • Részletek

Funkcionális sütik
Ezek a cookie-k növelik az oldal funkcionalitását azáltal, hogy néhány információt tárolnak az Ön beállításairól. Ilyen például a weboldalon kitöltött adatok megőrzése.

Analizáló (látogatáselemző) sütik
Ezek a cookie-k segítenek bennünket abban, hogy értékeljük weboldalunk teljesítményét, fejlesszük a tapasztalatok alapján az Ön felhasználói élményét.

Marketing sütik
Az Ön böngészési szokásaira, érdeklődési körére vonatkozó adatokat gyűjtő - jellemzően harmadik féltől származó – sütik, amelyek a személyre szabott reklámok megjelenítését teszik lehetővé.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Vásárlói vélemények

Hajnalka Bátmonostorról írta: Maria Treben könyvét a családban eredményesen használom. Az ott leírtak miatt szerettem volna svédkeserűt készíteni, de az alapanyagok beszerzése nehéz. A svédkeserű fűszerkeverékben minden a kellő mennyiségben benne van.

Még több

Blog / Édes álmok 2017. Április 28. 15:35

Címkék: egészség, gyógynövények

A nyugodt, egészséges alvás nem csak azért fontos, hogy másnap, dolgunk közepette ne szenderüljünk álomba: kihat minden életfunkcióra, a teljesítményre és a kedélyállapotra is.
Ha nem alszunk eleget és megfelelő minőségben, az olyan súlyos következményekkel járhat, mint például:
- Felgyorsul az öregedés
- Megnövekszik a stroke kockázata
- Agykárosodás, különböző krónikus betegségek alakulhatnak ki

Mit tehetünk azért, hogy alvásunk tényleg pihentető és egészséges legyen?
Van néhány jó tanácsunk:
- Elalvás előtt egy órával már ne dolgozzunk, ne sportoljunk. Helyette próbáljunk meg nyugodt környezetet teremteni magunk körül.
- A hálószobát szellőztessük ki, töltsük meg friss levegővel. A szoba ne legyen túl meleg, de hideg sem.
- Lehetőleg ne tartsunk alvás közben a közvetlen közelünkben elektronikus eszközöket.
- Igyunk lefekvés előtt citromfű-, vagy levendula teát.
- Próbáljunk meg egy betartható esti rutint kialakítani és igyekezzünk mindig azonos időben nyugovóra térni.
- Fontos, hogy a fejünk, nyakunk jól meg legyen támasztva, jó minőségű párnával.
- A háló ruhánk legyen kényelmes, természetes anyagú.
Elalvás előtt próbáljunk meg az elmúlt nap, hét pozitív történéseire gondolni, még ha nehézségek sora is vár ránk reggel. Kipihenten mindent sokkal könnyebb megoldani.
És a végére egy megszívlelendő gondolat:
Ne feledd, a sikeres másnap kulcsa mindig az előző éjszaka pihentető alvásában rejlik!

 Fülöp-Szentgyörgyi Viktória

 

 

 

Vissza az előző oldalra